Veelgestelde vragen

BETALING

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal en Apple Pay.

Is mijn betaling veilig?
Ja, u betaling is veilig.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel.

Kan ik anders betalen dan met iDeal of Apple pay?
Nee, u kunt alleen met iDeal of Apple pay betalen. iDeal is het eenvoudige betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

KLEDING

Kan de kleding in de wasmachine?
Ja, de kleding kan volgens de wasvoorschriften gewassen worden. Deze wordt meegeleverd met uw bestelling.

Heb ik garantie?
Bij aankoop van artikelen in de webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijk garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

BESTELLING

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen.

Kan ik de bestelling afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om de bestelling aftehalen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Wurstshop.nl worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw opgegeven bezorgadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?
Ja, alle prijzen van de producten van Wurstshop.nl zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
U bestelling wordt uiterlijk binnen 3 dagen bezorgd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen . Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Wurstshop.nl, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de info@wurstshop.nl

VERZENDING

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Wij rekenen standaard € 6,75 per verzending.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven!

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Nee, wij verzenden enkel binnen Nederland.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander bezorgadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

RETOURNERING

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt uw bestelling binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven geen geld terug.

Ruilen is mogelijk als uw product aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur een e-mail naar info@wurstshop.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 7 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling gratis kunt terugsturen. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met info@wurstshop.nl.

Wat is het retouradres?
Gebruik voor het retourneren van uw bestelling het adres op de webshop.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
Wij beoordelen retournering per klacht. Wij geven geen geld terug.

OVERIGE VRAGEN

Helaas kunnen niet alle vragen aan bod komen op deze pagina. Mocht u nog een andere vraag hebben dan kunt u deze mailen naar info@wurstshop.nl.